K4 - Susan

K4 - Susan 

I min k4 har jeg valgt at tage udgangspunkt i at bygge et fuglehus. 

Da der i dag er ved at være mangel på steder fuglene kan bygge rede. Normalt bygger de i gamle træer, da der er naturlige sprækker hvor de kan bygge deres reder. 
Det at man har fuglehuse i sin have gavner også at man får mindre insekter, da fuglene spiser mange insekter, både til dem selv men også til deres unger.

Det er dog ikke optimalt at sætte et fuglehus op i foråret, men jeg vil prøve alligevel.
Jeg vil som udgangspunkt lave et fuglehus til enten en mejse eller en stær.

huset skal have nogle bestemte mål som er således:

kassens højde skal være: 35 cm
Dybden fra hullets nedre kant til bunden af kassen: 25 cm
Bundens indvendige mål dybde og bredde: 15*15 cm
Flyvehullets diameter: 5cm
Kassens min højde fra jorden: 3 m

Dette projekt vil jeg gå i gang med i uge 11, der vil følge en opdatering


Billedresultat for stær fugl

Billedresultat for mejse fugl

Kommentarer